Rüübe kodulehele sisenemiseks peab olema vähemalt 18 aastat vana!

You have to be over 18 to enter Rüübe vodka's home page!

Müügitingimused

Pakime pudelid purunemiskindlalt

Rüübe jõuab teieni alati tervena.

Kiire kättetoimetamine

Toimetame tellimuse teieni
2-4 tööpäeva jooksul.

Rahulolevad kliendid

Loe meie klientide tagasisidet.

Veebipoe kasutustingimused

1. Üldtingimused 1.1 Surakas OÜ veebipood /e-pood müüb Surakas OÜ poolt toodetavaid ja vahendatavaid tooteid (edaspidi Tooted). 1.2 Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.surakas.ee asuva ostukeskkonna omaniku Surakas OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses veebipoest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 1.3 Müüja võib muuta veebipoe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.surakas.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu. 1.4 Müüja andmed: Surakas OÜ, Siidisaba tee 6, Uusküla küla 74120, Jõelähtme vald, Harjumaa Reg. nr. 14436250 Telefon +372 5179595 Email: info@surakas.ee 2. Hinnad 2.1 Kõik veebipoes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. 3. Tooted 3.1 Veebipoes kuvatavad Tooted on üldjuhul laos olemas. Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides. 3.2 Juhul, kui klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et see Toode müüjal puudub, ei ole veebipoel võimalik seda tellimust täita. Sellisel juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale Toote puudumise selgumist. 3.3 Veebipoes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral või tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. 4. Ostu sooritamine 4.1 Kaupa saab tellida vähemalt 18 aastane isik. 4.2 Klient valib veebipoes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi. 4.3 Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil täita nõutud andmeväljad. 4.4 Seejärel kuvatakse ekraanile summa, mille saab tasuda pangalingi kaudu. 4.5 Pärast Toote eest tasumist saadab veebipood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse. 4.6 Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud ja tõesed andmed. 4.7 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. 4.8 Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul. 4.9 Kauba tellimisel pakiautomaat väljastatakse see vaid ajavahemikus 10:00-22:00 ID-kaardiga tuvastatud isikule, kes on täisealine. 5. Makseviisid 5.1 Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LUMINOR, LHV, Coop). 5.2 Makse teostamine toimub väljaspool veebipoe keskkonda teenusepakkuja Esto AS turvalises maksekeskkonnas. 5.3 Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele andmetele. 5.4 Surakas OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Surakas OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto AS-le. 6. Kohaletoimetamine 6.1 Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud teenusest. 6.2 Valides kohaletoimetamise viisina Itella SmartPOST pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 2-4 tööpäeva jooksul arvates makse laekumisest Surakas OÜ arvelduskontole. 6.3 Klienti teavitatakse Toote kohalejõudmisest pakiautomaati SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi. NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart. SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada ajavahemikus 10.00–22.00. 6.4 Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi veebipoele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama tagastamisega seotud ja muud tekkida võivad kulud. 6.5 SmartPOSTi on võimalik tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida mõõtmetesse : 60 cm * 36 cm * 60 cm. Maksimaalne kaal: 35 kg. Kui tellitud kogust antud mõõtmetesse pakkida pole võimalik, peate kauba kättesaamiseks kasutama kullerteenust. 6.7 SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva. 6.8 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud. 6.11 Kui kliendi poolt sisestatud kontaktandmete ebaõigsuse või kliendi alla 18 aastaseks osutumise tõttu tellimuse üleandmine ebaõnnestub, tagastatakse kliendile tema poolt makstud summa miinus tekkinud transpordikulu. 6.12 Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00. 6.13 Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest. 6.14 Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest veebipoodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@surakas.ee või helistades +372 517 9595. 7. Taganemisõigus 7.1 Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele. 7.2 Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil info@surakas.ee või helistada kontakttelefonile. Vale või defektiga kauba saate välja vahetada arve alusel. Tagastamise kulud kannab Surakas OÜ. 7.3 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 8. Pretensioonide esitamise kord 8.1 Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. 8.2 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile info@surakas.ee. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine. 8.3 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. 8.4 Kliendil on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda. 8.5 Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, veebipood. 8.6 Veebipood ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure). 8.7 Veebipood ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, puudub ostu sooritamist tõendav dokument. 9. Vastutus 9.1 Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. 9.2 Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses. 9.3 Klient kohustub kasutama veebipoe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel. 10. Kasutamistingimused ja nende muutmine 10.1 Veebpoes ostu sooritades nõustub Klient veebipoe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma. 10.2 Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole. 10.3 Müüja võib muuta veebipoe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse veebipoe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu. 10.4 Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli veebipoes kuvatud Toote hind ekslik. 11. Muud tingimused 11.1 Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. 11.2 Kui Müüja on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. 12. Klienditugi 12.1 Klienditoe telefon on +372 5179595 (avatud tööpäeviti kl 10:00-17:00) ja e-posti aadress on info@surakas.ee. 12.2 Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

Privaatsuspoliitika

Privaatsuspoliitika 1. Surakas OÜ on võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega. 2. Isikuandmete kogumine ja kasutamine Isikuandmed on Sinu, kui eraisikuga konkreetselt või kaudselt seostatavad andmed, mida Surakas OÜ kogub ja töötleb üksikisikuga sõlmitud lepingu täitmiseks või temaga ühenduse võtmiseks ning seadustest tulenevate kohustuste täitmiseks. maksete teostamiseks edastame vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Esto AS-le. 3. Isikuandmed, mida me kogume: nimi, isikukood, aadress, telefoninumber, e-mail ja ostuajalugu. 4. Kogutud isikuandmete kasutamine ja säilitamine Privaatsuspoliitika tingimustega nõustumisel annab klient Surakas OÜ-le nõusoleku enda andmete automatiseeritud töötlemiseks. Võid alati oma nõusoleku tagasi võtta meie kodulehe vahendusel või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse tegemisega. Tagasiulatuvat jõudu avaldusel ega nõusoleku tagasivõtmisel ei ole. Kliendi paremaks teenindamiseks võib Surakas OÜ avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab Surakas OÜ teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks meie partner, kelle ülesanneteks on veebipoes müüdavate kaupade transport või muu teenus. 5. Kliendi isikuandmeid säilitab Surakas OÜ kuni püsikliendilepingu lõpetamiseni. Andmeid, mida Surakas OÜ on kohustatud säilitama õigusaktidest tulenevalt (nt. raamatupidamisandmed), säilitab Surakas OÜ õigusaktides sätestatud nõuetest lähtuvalt. Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Nõusolek isikuandmete töötlemiseks on vajalik tellimuste haldamiseks ja ilma selleta tellimusi esitada ei saa. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. 6. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu ees- ja perekonnanimi, isikukood, telefoninumber ja e-posti aadress töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks. Veebileht kasutab küpsiseid nii ostusessiooni korraldamiseks kui ka kasutamisstatistika kogumiseks. 7. Isikuandmete kaitse Surakas OÜ rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel. Kui kahtlustad, et Sinu isikuandmetega on toimitud vastupidiselt käesolevas privaatsuspoliitikas kirjeldatule või on oht, et Sinu andmed on lekkinud võõrastele isikutele, anna meile sellest koheselt teada. Ainult nii saame hoida potentsiaalse kahju võimalikult väikesena. 8. Kliendil on õigus nõuda oma andmete töötlemise lõpetamist, teavet andmete kasutamise kohta ning andmete edastamist endale või kolmandale isikule üldkasutatavas vormingus. Vältimaks Kliendi andmete ja õiguste väärkasutust on taotlusi lubatud esitada üksnes vormis, kus taotleja isik on tuvastatav (digitaalselt allkirjastatud). Meil on õigus sellistele taotlustele vastata 30 päeva jooksul. 9. Turvalisus Kõik Surakas OÜ veebipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse 10. Privaatsuspoliitika tingimused ja muudatused Meie veebisaiti kasutama asudes oled käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, teavitades sellest kõiki kliente, kuid anname oma parima, et hoida meie privaatsuspoliitika ajakohase ja Sinule kättesaadavana meie kodulehel. Kliendi isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Surakas OÜ. Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta ühendust aadressil info@surakas.ee. 11. Kliendil on alati õigus pöörduda oma andmete kaitsmiseks Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole. Andmekaitse Inspektsiooni näol on tegemist riikliku asutusega, mille poole on võimalik pöörduda ka isikuandmete kaitse teemadel konsultatsiooni või abi saamiseks.